czwartek, 20 grudnia 2012

Pies, miś i królik

Oto trzej przyjaciele, towarzysze dzieciństwa Mamy Kangurzycy, która przesłała ich zdjęcie, z takim opisem:

Trzy zabawki z czasów mojego dzieciństwa - piesek, miś i króliczek.
Niestety, nie pamiętam, skąd wziął się piesek. Najpewniej pochodzi z lat
80-tych (jeśli był moją zabawką), a jeśli jest odziedziczony po moich
braciach, to wówczas może być datowany na przełom lat 60 i 70-tych.  Na
pewno jest "oną" i nazywa się bodajże Perełka.

/
Misia dostałam od znajomej pani ze sklepu warzywniczego. Sklep już dawno
nie istnieje, pani też nie widziałam od wieków, a miś się zachował.
Pochodzi z lat 80-tych, bo dostałam go będąc w wieku przedszkolnym, z
tego, co pamiętam.

/
Króliczek natomiast ma na imię Bieszczadek, bo przywiózł mi go mój brat
z Bieszczad właśnie.
Długo był jedną z moich ukochanych zabawek.
Pamiętam, że zrobiłam mu na drutach sweterek, szaliczek, opaskę i buciki.
Wszystkie zwierzaki są w stanie nadającym się do zabawy i obecnie służą mojej córce.


2 komentarze: