wtorek, 5 czerwca 2012

Buzz Lightyear:)


Dziś kolejna wspomnieniowa opowieść, obrazująca względność pojęcia "stara zabawka":) O swoim przyjacielu, pisze kilkunastoletni Kamil z Holandii:

"Zabawka została stworzona przez Thinkway Toys (1995-1999), na wzór Buzza Aldrina, astronauty, który wylądował na Księżycu. Buzz Lightyear jest jedną z głównych postaci filmu pt. „Toy Stoy”. Zabawka zbudowana jest głównie z plastiku i gumy. Posiada także właściwości interakcyjne. Po włączeniu odpowiedniego przycisku zabawka wypowiada słynny tekst: „To infinity and beyond”. Posiada również czerwone, migające światełko, które imituje laser. Buzz nosi nowoczesny kosmiczny skafander a jego uśmiechniętą twarz zakrywa przeźroczysty kask.
Dostałem Buzza Lightyeara od taty, kiedy miałem 5 lat. Przywiózł mi go prosto ze Stanów Zjednoczonych. Zabawka bardzo mi się podobała. Lubiłem się nią często bawić. Nawet używałem kilka razy Buzza do szkolnych projektów i często zabierałem go w podróże do dalekich krajów. Niestety, dzisiaj biedny Buzz leży schowany w pudełku i nie mam czasu się nim bawić."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz