niedziela, 10 czerwca 2012

Flaming i Goleo:)

Dziś kolejne zabawki, opisane przez holenderskich nastolatków w ramach projektu związanego z odkurzaniem wspomnień o starych przyjacielach z dzieciństwa.


Flaming Maksa z Barendrecht:

"Ten pluszowy flaming pochodzi z zoo w Antwerpii. Został wypatrzony przeze mnie pod koniec naszej wizyty w zoo ponad dziewięć lat temu i kupiony w związku z tym, że moja siostra i ja uparliśmy się na zdobycie pamiątek. Od tego czasu flaming towarzyszył mi przez całe dzieciństwo."



Goleo Natalii z Hagi:

"Goleo był maskotką Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w 2006 w Niemczech. Goleo jest lwem. Jego imię pochodzi od słów „go leo” (czyli „idź lwie”). Goleo został wyprodukowany przez firmę Nici. Posiada koszulkę w różnych barwach narodowych z numerem "06".  Numer sześć oznacza, że jest to szósta maskotka w historii finałów MŚ.  W rękach trzyma on mówiącą piłkę, zwaną Pille.
W 2006 roku podczas wakacji w Niemczech, a zarazem Mistrzostw Świata w piłce nożnej w małym niemieckim sklepie, zobaczyłam miniaturkę Goleo i jakiś czas później ją kupiłam. Teraz jest na mojej szafce i przypomina mi o mojej wycieczce do Niemiec  i o wspaniałych wakacjach.  Czasami mam wrażenie, że przynosi szczęście."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz