sobota, 6 października 2012

Mebelki z fotelami

Znalezione na Allegro


9 komentarzy:

  1. Cieszę się wobec tego z tego spotkania po latach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To coś dla mnie...do mojego miniaturowego domu...Ostatnio ceny są z kosmosu na Allegro za stare mebelki....te chyba przeoczyłam, bo cena fajna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Zrobiłabyś z nich cudeńka:)

      Usuń
  3. Jakie cudne... Miałam bardzo podobne, zresztą do dzisiaj zachowało się sporo moich zabawek sprzed 30 lat.

    OdpowiedzUsuń
  4. Eee... z pewną nieśmiałością informuję Cię o moich nominacjach do So Sweet Blog Award i Versatile Blogger -> http://mama-kangurzyca.blogspot.com/2012/10/dziekuje.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, mam 17 lat. Takim zestawem mebelków bawiła się moja mama, a następnie ja. Jak miło powspominać dzieciństwo, a pani blog bardzo w tym pomaga!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukam właśnie takich mebelkow.

    OdpowiedzUsuń