piątek, 17 września 2010

Kilka zabawek ze strychu - zdjęcia konkursowe

Tych kilka zdjęć przesłała nam pani Ania. Z każdą zabawką związana jest też ciekawa historia:)

Oto Miś:)
"Ma ok 50 lat. należał do mojej mamy, a później bawiłam się nim ja i moja siostra. Jest wypchany trocinami i twardy jak drewno."


A to jego koleżanka ze strychu: "Lalka ma około 20u lat. Dostała ją moja siostra, po dość długim proszeniu rodziców o lalkę z długimi włosami."


Ta lalka jest jeszcze starsza:
"Pochodzi z dzieciństwa mojej mamy. Ma bardzo mocne włosy. Nawet jeden jej nie wypadł, a robiłyśmy z siostrą jej bardzo różne fryzury."


Konik jest uroczy i widać, że wiele przeszedł;)
"Ma blisko 50 lat. Bawił się nim jeszcze mój tata. Ma siodło i kiedyś stał na biegunie - takiej deseczce wygiętej w łuk i bujał się. Lalki uwielbiały jeździć na nim na spacery."


Ta gra ma ponad 30 lat. "Jest wzmocniona tekturką. Niestety kostki i pionki zaginęły."


Piłka jest już trochę młodsza:) "Ma ok 25 lat i całkiem dobrze się trzyma jak na gumę."


"Klocki - to bardzo małe elemenciki. Gdy je dostałyśmy były zamocowane na pręcikach i należało je odciąć. Można z nich układać różne obrazki i nawet wieszać na ścianie, gdyż bardzo dobrze trzymają się płytki, na której się je układa."


To niesamowite ile pięknych zabawek się odnalazło! Cieszę się, że możemy je tu wszyscy zobaczyć:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz