piątek, 17 września 2010

Lalka Zosia i kotek-harmonijka - zdjęcia konkursowe

W konkursie biorą również udział pani Joanna i Ala - jej córeczka. Obie panie zostały sfotografowane ze swoimi zabawkami.

Tutaj Ala...

"Mam na imię Ala i mam latek trzy i pół. Przedstawiam Wam moją przyjaciółkę Zosię. Zosia, to laleczka, którą dostałam od babci Eli, mamy Tatusia.
Mama dobrze ją wymyła i wypłukała nawet drobne kamyczki, które były w środku. Rozczesała włoski i przyszyła owieczkę Melę, bo Zosia mogłaby ją zgubić i byłoby jej smutno.
Mama mówi, że Zosia jest starsza nawet od Tatusia, bo urodziła się w 1976 roku, w miejscu o nazwie MATTEL.
Jednak my z Zosią bawimy się, że to ona jest dzidziusiem, a ja mamusią i noszę ją w chuście tak jak Mama nosi Antka, mojego braciszka :)"



...a tutaj mała Joasia "Kocia mama", z kultowym już kotem - harmonijką:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz