wtorek, 28 września 2010

Wyścigówka - zdjęcie konkursowe

Zdjęcie tego wspaniałego auta wyścigowego przesłała nam pani Ola, która prowadzi twórczo inspirującego bloga Wikkori

"Wyścigówka ma super przyspieszenie, profesjonalnego kierowcę i WIEEELKI silnik, w którym ogień buzuje w czasie jazdy. Po prostu pełen odjazd!
Kiedyś bawiłam się nim ja i moje siostry. Trzy dekady minęły i dziadek ofiarował wyśigówkę wnuczkowi - mojemu synkowi.
Zachwytów nie było końca. Krzyś wychowany na bezpiecznych i w miarę cichych M-boxach odkrył całą gamę nowych doświadczeń:)
Nie to, że auto się sypie ze starości, ale kiedyś budowało się inaczej;) Wyścigówka chrzęszczy, brzęczy i ma swój ciężar gatunkowy.
Przyznaję, że w pierwszych pięciu minutach miałam odruch "odebrać, bo się skaleczy".
Jednak my przeżyłyśmy dzieciństwo na takich własnie "niebezpiecznych" zabawkach, więc.. niech i mój synek ma coś niezapomnianego z dzieciństwa:)"
/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz