czwartek, 15 grudnia 2011

KONKURS Stare ozdoby świąteczne (zgłoszenie nr 23)

Kolejnym, świątecznym wspomnieniem, dzieli się z nami Iza, autorka klimatycznego bloga Domowy Zakątek.

"Mieliśmy komplet przecudnych bombek szklanych w kształcie muchomorków. Uwielbiałam je. Kiedy je rodzice kupili było ich dużo. Mieliśmy w domu sztuczna choinkę niezbyt urodziwa, a tego roku gdy do naszego domu trafiły te bombki i kilka innych pięknych to były pierwsze święta spędzone w nowym domu i tata przyniósł do domu prawdziwą pachnąca lasem choinkę. To było coś wspaniałego. Nie mogłam napatrzeć się na te wiszące na niej muchomorki. Miałam wtedy 5 lat. Rok później jeden z muchomorków trafił do przedszkola i uwiecznił się na zdjęciu z Mikołajem. 


Nasze wszystkie w kolejnych latach się wytłukły przez koty, które wspinały się na czubek choinki. Do domu wróciła stara sztuczna choinka a na niej zagościły plastikowe bombki. Co roku z moimi siostrami robiłyśmy z kolorowego papieru łańcuch choinkowy, taki jaki teraz robię ze swoimi synkami.
Moja ciocia robiła z nami łańcuch z papierków po cukierkach, które składaliśmy w harmonijkę i przewlekaliśmy przez nitkę.
Do dziś pozostała moja miłość do muchomorków i mam nadzieje, kiedyś uda mi się dostać choć jednego takiego jak ten z dzieciństwa.
Uwielbiam ozdoby choinkowe i każdego roku moim synkom kupuje po jednej jakiejś wyjątkowej ozdobie. Nie mamy w domu kotów, dlatego jest szansa, że przetrwają. Na pewno na zdjęciach."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz